Πριν κλείσουν οι μεταγραφές το Τμήμα Ανδρών προέβη σε τρεις ακόμα καταξιωμένων και αναγνωρισμένων παικτών, οι οποίοι προστίθενται στο ήδη αξιόλογο δυναμικό. Οι τρεις παίκτες είναι:
- Δημήτρης Νικολακάκης από ΑΕ Γκράβας
- Μιχάλης Λιόντας από ΑΟ Κιάτου "Αρατος" και
- Γιώργος Βλαχόπουλος από ΑΠΟΠ Κηφισιάς
Τους καλωσορίζουμε και ευχόμαστε καλή πορεία στο πρωτάθλημα και το κύπελλο.

